2.03.2016

Moje sposoby na naukę :D

Hejka!

I semestr już za nami. Oceny wystawione. Ale na nasze nieszczęście to jeszcze nie koniec nauki w tym roku, gdyż, iż ponieważ czeka nas jeszcze drugi semestr no i przykro mi to mówi ale do wakacji zostało jeszcze około 5 miesięcy. 
Więc co jak co ale każdy z nas chce mieć oceny takie, żeby były dla nas satysfakcjonujące, a wiadomo trzeba na nie zapracować. 

Dzisiaj opiszę wam:


1. CISZA I SPOKÓJ LUB NA ODWRÓT
Z własnego doświadczenia wiem, że ja nie umiem się uczyć, kiedy wokół mnie jest kompletna cisza, nie mam zielonego pojęcia czemu tak jest, ale jest. Kiedy odrabiam jakieś lekcje albo robię sobie notatki na sprawdzian, muszę mieć włączoną muzykę albo film (dlatego w ostatnim czasie obejrzałam taką strasznie dużą ilość filmów), bo nie mogę znieść, że wokół mnie nic się nie dzieje. Natomiast wiem też, że zazwyczaj jest na odwrót, więc jeżeli w hałasie nie możecie się skupić, wyłączcie wszystko co wam gra nad uchem i skupcie się na tym co macie do zrobienia:)


2. DUŻO I KOLOROWO
Im więcej piszesz, tym więcej zapamiętujesz. Przynajmniej ja tak mam, że zapamiętuję większość rzeczy, które zapisałam na kartce, albo podkreślajcie to co jest dla was najważniejsze. Jeżeli uczycie się słownictwa w innym języku na przykład angielskim oznaczajcie sobie kolorem słówka z jednej rodziny, że w jednej są powiedzmy są czasowniki, w drugiej rzeczowniki, a w trzeciej przymiotniki, albo tak jak wam pasuje :)



3. APLIKACJA MEMRSIE
A pro po słownictwa, nie wyobrażam sobie nauki słówek bez tej aplikacji.
Jest to apka w, której możemy korzystać z gotowych kursów, które tam mamy albo samemu stworzyć sobie kurs ze słownictwem, które akurat mamy do nauczenia. Bardzo mi ona pomogła w nauce.









4. ZJEDZ COŚ PRZED NAUKĄ I PRZYGOTUJ SOBIE COŚ DO PICIA I DO JEDZENIA
Musicie pamiętać o tym, że na głodniaka nic nie zrobicie, zjedzcie coś przed nauką i jeżeli macie dużo nauki przygotujcie sobie coś do jedzenia, żeby nie odrywać się od tego co macie do zrobienia :)


Sądzę, że nie powiedziałam Wam w większości o niczym czego wcześniej byście nie znali. Natomiast ja się tak uczę i u mnie te sposoby działają :) Będę bardzo wdzięczna jeżeli powiecie mi w komentarzu jakie są wasze sposoby na naukę, chętnie skorzystam :D




*Jeżeli już dostarłeś/aś do końca tego posta będzie mi bardzo miło, jeżeli pozostawisz po komentarz:)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona :)
*Odwiedzam blogi do, których linki są pozostawione w komentarzach i staram się pozostawić po sobie jakis ślad:) 
SNAPCHAT GRUPOWY GADANY, NA KTÓRYM JESTEM W KAŻDY PONIEDZIAŁEK: blogqueens

3 komentarze:

  1. Fajne sposoby! Podkreślanie notatek to coś dla mnie ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tak jak ty, w ciszy nic się nie nauczę :) Ja zawsze włączam sobie simsy na yt :P

    http://suz-anne-q.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna aplikacja, chyba sobie ją pobiorę.
    Też podkreślam notatki i staram się, aby były jak najbardziej kolorowe.
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger