3.15.2017

Jak wypromować konto na instagramie?!

Dziś opowiem Wam w kliku krokach jak wypromować konto na instagramie :)


Jeżeli jesteście ciekawi jak wypromować swoje konto na instagramie, to dobrze trafiliście :)
Dziś zdradzę Wam odwieczny sekret magicznych 6 zasad jak zdobyć obserwujących:
Swoja drogą zapraszam do siebie -----> lolqienjoy

PO PIERWSZE NAZWA
Dobrze by było aby nazwa była krótka i chwytliwa, aby łatwo było ją zapamiętać. 
Co więcej fajnie było by, jeżeli łączyła by się z tematem waszego konta na insta.
 Na przykład z nazwą bloga lub z tym co na nim tworzycie :)

PO DRUGIE JEDNOLITE ZDJĘCIA
Zauważyłam, że żeby zdjęcia do siebie pasowały nie muszą być zrobione w jednym klimacie. Ważne jest aby były jednakowo przerobione na przykład w jednym filtrze instagramowym lub po prostu w ten sam sposób, zwiększa to szanse na to, że wasze zdjęcia będą ze sobą współgrać.

PO TRZECIE HASZTAGI I INTERAKCJA Z INNYMI UŻYTKOWNIKAMI 
Otagujcie każde zdjęcie bardzo dokładnie, dzięki temu więcej ludzi będzie mogło zobaczyć wasze zdjęcie. Jeżeli zależy Wam na interakcji z innymi użytkownikami lub dużej ilości komentarzy zadajcie pytanie swoim użytkownikom, rozmawiajcie z nimi, prowadźcie ciekawe dyskusje. :)

PO CZWARTE SUMIENNOŚĆ I REGULARNOŚĆ POSTÓW 
Jeżeli traktujecie instagrama na poważne starajcie się dodawać zdjęcia regularnie czyli codziennie lub cyklicznie co ileś dni. 

PO PIĄTE PORA PUBLIKACJI ZDJĘĆ 
Kiedy już zabierzecie jakaś ilość obserwatorów możecie w statystykach obserwować kiedy wasi obserwatorzy są najbardziej aktywni i wtedy dodawać zdjęcia. W sekrecie Wam zdradzę, że przeważnie jest to między godziną 20, a 23. :)

PO SZÓSTE AKTYWNOŚĆ U INNYCH
Zwiększycie sobie szanse na zdobycie nowych obserwatorów jeżeli będziecie aktywni u innych użytkowników. Komentujcie, lajkujcie, bądźcie, a oni będą dla was. 

DODATEK INSTASTORY
Wiem, że to podróbka snapchata wprowadzona w instagrama ale o dziwo ludzie lubią sobie to przeglądać. Możecie dawać tam znać o nowych foteczkach i o tym co się u Was ciekawego dzieje ;) 

To chyba na tyle.
Mam nadzieje, że taki post Wam się spodoba!
Koniecznie dajcie mi znać czy rady Wam się przydadzą i co sądzicie o instablogach, chętnie poczytam :)

Zapraszam jeszcze raz do siebie i podawajcie swoje instagramy w komentarzach, chętnie sobie przejrzę :) ---->MÓJ INSTA<----_




94 komentarze:

  1. Dobre rady, ale mi wystarczy to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nowego sie nie dowiedziałam ヽ( ´¬`)ノ
    Nie zawsze da sie zrobić tak zdjęcia i nie zawsze dany filtr pasuje do zdjęcia, tak samo z sumiennością, nie zawsze ma się więcej starszych zdjęć i nie zawsze sie ma też okazje zrobić jakiekolwiek zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chce sie prowadzić jakiegoś instagrama to robi się zdjęcia na zapas, jak z blogiem, kiedy pisze się posty na zapas :)

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o godzinę publikacji zdjęcia to dobrą porą (przynajmniej ja tak zauważyłam) są też okolice 17 :) zapraszam na mój instagram: magdaluniewska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno regularne i wielokrotne zaznaczanie i odznaczenie jakiegoś konta o dużej ilości obserwatorów sztucznie napędza ruch. Sprawdziłam, Faktycznie działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzenie instagrama to praca, jak każda inna moim zdaniem. Wszystko musi współgrać... chyba ze ktoś jest sławny i może wstawić cokolwiek. Ciekawe rady i życzę wytrwałości we wszystkim. Zapraszam tez do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatne porady. Ja czasami dodaję regularnie, ale czasami tak jak mi się zachce i nie dbam o to by go wypromować. Instagram jest dla mnie, by za kilka lat mieć co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż, z tą regularnoscia będzie ciężko, ale większość rad znam i stosuje.
    Pomocne też są instagramowe grupy na Facebooku :) Sprawiają że więcej osób poznaje nasze ig.

    OdpowiedzUsuń
  8. Porady przyswojone, czas na zastosowanie. Mam nadzieję, że w czymś mi pomoże twój post ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  9. Może się na coś przydadza, wypróbuję ;)
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cenne rady, warto zwrócić na to uwagę. Chyba powinnam bardziej przemyśleć sposób prowadzenia swojego konta.

    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak patrze na twoje fotki na insta i nie rozumiem po co marszczysz wiecznie czoło, chyba tylko po to, żeby jak najszybciej mieć zmarszczki mimiczne. Jak długo nie chcesz mieć zmarszczek to nie marszcz do każdej foty czoła tylko po to, by zrobić sobie dzióbek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że obejrzałaś/eś moje zdjęcia na instagramie. Ale widzę, że zbyt mało dokładnie. Nie robię dziubka tylko się uśmiecham, ale jak widać dla ciebie uśmiech to dziubek? Po za tym mam bardzo małe oczy, więc jeżeli chce żeby były widoczne na zdjęciach muszę je otworzyć i automatycznie marszczę czoło :) Moja twarz, moje zmarszczki to zmartwienie pozostaw już mnie :)

      Usuń
  12. Ciekawe rady :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy poradnik. Ja jeszcze nie mam bo w zasadzie nie jest mi potrzebny ale kiedyś niedługo założę sobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za porady :) Karla

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! :)
    Bardzo ciekawy post, zajmuję się zarządzaniem kulturą i mediami i z mojego naukowego punktu widzenia- potwierdzam w szczególności punkty 3, 4 i 5. Jeśli chodzi o 6, to działając na czyimś profilu powodujesz, że jego zdjęcie może po pewnym czasie stać się wyżej pozycjonowane niż Twoje, będzie miało więcej lajków/ interakcji/itp. Ale pewnie, może to być też pewna strategia reklamy dla swojego konta, żeby wejść w znajomość z kimś ;)
    Życzę powodzenia!
    I serdecznie zapraszam do siebie na
    http://morebeautifullife.blogspot.com/

    u mnie na pewno pojawią się notatki o podobnej tematyce, ale nie będą przeważać- bo na tym blogu stawiam bardziej na lifestylowy charakter. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie mam cierpliwości do Instagrama. Dodaję tam posty kiedy mam zdjęcia i czas, ale bardzo licznie przeglądam Instagrama innych użytkowników :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet wiem kim sie inspirowałas pisząc ten post, a raczej wiem skąd to wszystko wzięłaś.. słabo kopiować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam sobie rękę uciąć za tą prace bo ten pomysł wpadł mi go głowy, kiedy zakładałam instagrama dla przyjaciółki i jej udzielałam kilku prostych rad jak zacząć. Więc wybacz obstawiam, że jest dużo podobych treści ale na pewno nie takich samych :)

      Usuń
  18. Bardzo fajne rady i napewno skorzystam.
    Ja zawsze wrzucam różne zdjęcia i czasami nieregularnie od dziś to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie prowadzę jeszcze instagrama, ale kiedy zaczne na pewno zastosuję się do twoich rad ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie takie oczywistości dla mnie, bo ostro działam na instagramie, ale myśle że dla niektorych byc moze dopiero rozpoczynajacych ten post jest przydatny i lubię takie poradniki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wpis! My jeszcze konta nie założyliśmy, ale dzięki Tobie wiemy już jak działać!
    Zapraszam do nas: http://mmenelmundo.blogspot.com/search/label/Ekwador%3A%20Wyspy%20Galapagos%3A%20Isabela

    OdpowiedzUsuń
  22. Dodalabym do tego multijezyczne tagi - dzieki temu interesuja sie Tobie takze firmy z zagranicy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ze wszystkim tutaj się zgadzam :) dodam od siebie, ze można także zaobserwować profil jakiejś znanej osoby publicznej, która ma conajmniej 100000 obserwujących. Po kilku godzinach jakieś 20 osób na przybywa :) warto również dodawać zdjęcia w określonych portach dnia. Ja polecam godzinę 9:30 i 13 :) tej wieczornej nie wypróbowałam :) Dziękuje za porady :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne wskazówki. Jak tak przeczytałam, pomyślałam o moim insta to fakt faktem prawie wszystko Tobie tak jak piszesz. I efekty są widoczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post. Mi osobiście jakoś specjalnie nie zależy na wielkiej popularności, ale dla innych rady są przydatne :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł na post, chętnie skorzystam z Twoich rad, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. sprobuje zastosowac twoje rady, zobaczymy co zdzialaja :) przy okazji zapraszam do siebie
    www.xleanworld.blogspot.com
    I na insta tez zapraszam: _paulean

    OdpowiedzUsuń
  28. Racja, też działam w ten sposób w większej mierze i efekty są :) chociaż dla mnie to też rodzaj pamiętnika, lubię powspominać co robiłam, gdzie byłam i z kim. Instagram jest pełen inspiracji, uwialbiam go <3
    Jakbyś chciała odwiedzić to zapraszam do siebie @dagafox
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Podstawowe rady ale przydatne. Powodzenia wszystkim z instagramem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie które z tych zasad już znałam, ale resztę na pewno zacznę stosować. Podoba mi się design bloga, więc zostanę utaj na dłużej :)
    Pozdrawiam
    http://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rady! Zapraszam na bloga http://just-wiktoria.blogspot.com/2017/03/makijaz-dzienny-1-2017_18.html i na insta @just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  32. Rady ciekawe, chętnie się do nich zastosuje. Mnie wciąż dziwnie mówić na instasnapie, więc dodaję w sumie tylko zdjęcia i czasem kilka słów od siebie.
    Fajny blog :)

    patiadamczewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno skorzystam z którejś twojej rady!

    Pozdrawiam,
    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakoś szczególnie nie przykuwam uwagi do promocji swojego instagrama, dodaje tam tylko swoje zdjęcia dlatego nie są "artystyczne" jak inne blogiXD swoją drogą: pradkeehe :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Właściwie to bardzo fajne i pożyteczne rady. Ja mojego instagrama nie układam ani tematyką, ani kolorami. Wstawiam zdjęcia które uda mi się zrobić hah zapraszam na mojego instagrama, skoro już taki wpis haha justdorcix

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rady i śliczny blog!
    www.ewelinajablonska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję insta, zapraszam: stestujto :) ja szczerze mówiąc za instastory nie przepadam i rzadko kiedy oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wypromowanie się to ciężka sprawa!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Zapraszam na jeden z ostatnich postów:
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne rady! Ciekawy wpis :)


    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. przydatne rady! skorzystam z całą pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawe rady, spróbuje z nich skorzystać :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A czytałam już o tych radach, wiecznie najbardziej sprawdza się aktywność u innych, bo najzwyczajniej w świecie idą do Ciebie sprawdzić, zrewanżować się i czasami zostają na 'dłużej' :) Mnie najbardziej śmieszą osoby, które akceptują po to żeby dana osoba tez ich zaobserwowała a potem usuwają to :DD

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawy wpis. Ja zaczęłam z instagramem ale na razie bardziej cieszy mnie mój blog. Będzie mi bardzo miło jak dołączysz do moich obserwatorów.Wszystko to dla mnie jest nowe i próbuje sama ogarnąć. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Sorry, że tak napiszę, ale jak możesz pisać o promowaniu lub wybiciu się instagram'owego konta, jeśli sama tego nie osiągnęłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę o tym, bo są to metody, które sama przetestowałam i działają, nawet 1 500 obserwujących nie przychodzi od tak :)

      Usuń
  45. Fajny post ;) ja osobiście lubię insta story ;) częściej używam insta niż snapa.
    Mój insta, zapraszam :) <3 https://www.instagram.com/lamodenathalie/

    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo interesujący post, przydatne w tych czasach dla młodzieży, która chce wypromować swojego instagrama. Ciekawe propozycje, wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  47. Systematyczność nie jest niestety moją mocną stroną :D Nad resztą pracuję cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niby proste, a jednak trudne do realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię Instagram, taka obrazkowa historia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię Instagram, taka obrazkowa historia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pracuje od 2 lat w marketingu i social mediach i wypowiem się "okiem specjalisty" jeśli pozwolisz :) Rady fajne, ale raczej nie będą działać na dłuższą metę, nie zawsze da się ten sam filtr dostować do wszystkich zdjęć i czasem warto postawić na różnorodność bo bp JA gdy widzę profile z samymi selfie abo zdjęciami dziecka to takie profile omijam z daleka, warto też dodawać hasztagi typu #f4f albo #tagsforlikes ale trzeba się wtedy zrewanżować. Co do aktywności na insta to jest ona BARDZO ważna ale nie polecam obserwować miliona profili i czekać aż dane osoby też zaczną cię obserwować. Akcje typu unfollo-unfollow są słabe. Polecam aplikacje do obsługi instagrama i sprawadzenia statystyk np INSTrack. od razu można zobaczyć kto prowadzi politykę follow-follow

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny post.
    Podoba mi się twój blog zostaję !

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajny poradnik! :) Wiele z tych rzeczy przetestowałam zanim tu trafiłam i muszę przyznać, że one na prawdę się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  54. Chcesz być BARDZO POPULARNY na INSTAGRAMIE ? Tutaj jest sposób: http://freehackpl.com/instagram-followers-bot/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak ktoś chce się wybić na IG i szybko zdobyć sporo obserwujących to polecam ten program http://freehackpl.com/instagram-followers-bot/

    OdpowiedzUsuń
  56. Obecnie jest bardzo duża ilość narzędzi pozwalających promować swoje konto na instagramie. Tak na prawdę, nawet nie trzeba nic robić, bo to jest robione z automatu.

    OdpowiedzUsuń
  57. Szukasz szybkiego sposoby by zostać fejmem na IG?
    Tutaj jest ciekawy sposób na to, link poniżej:

    http://freehackpl.com/instagram-followers-bot/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo przydatne informacje, jednocześnie w dzisiejszych czasach bez pomocy firm zewnętrznych i automatyzacji promowanie Instagrama nie ma sensu, ponieważ konkurencja, która stosuje takie narzędzia nas wyprzedzi w oka mgnieniu.
    Z całym sercem mogę polecić firmę InstagramBoost. Efekty są zdumiewające.
    Ich strona: https://instagramboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Wydaje mi się, że na pewno konto na instagramie da się wypromować tak jak każdą inną stronę. Polecam Ci skontaktować się z jakaś doświadczoną agencją reklamową, a oni na pewno będą wiedzieli co ijak zrobić aby Twoje konto zyskało nowych fanów

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeśli zamierzacie sami sie reklamować, to aby nie popełniać błędów, polecam wam przeczytać ten artykuł http://tukandesign.pl/jak-przebiega-prawidlowo-przeprowadzony-proces-pozycjonowania/ . Jest tutaj sporo informacji o tym jak powinien wyglądać taki proces pozycjonowania i na pewno się wam one przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  61. Chcesz się wybić na Instagramie ? Tutaj jest do tego program:

    https://freehackpl.com/instagram-followers-bot/

    OdpowiedzUsuń
  62. Cenne wskazówki, które postaram się wykorzystać. Sam prowadzę instagram o biznesie online i pracy zdalnej @jaksierozwijac

    OdpowiedzUsuń
  63. Trzeba się naprawdę bardzo dużo napracować, aby stworzyć idealne konto na instagramie, ponieważ niestety nie jest to aż takie proste. Trzeba odpowiednio trafiać do odbiorców, więc polecam wejść sobie na stronę https://brandbay.pl/blog/jak-dodawac-hashtagi-na-instagramie/ aby przeczytać o tym, jak dodawać hashtagi.

    OdpowiedzUsuń
  64. Tekst ma 3 lata a dalej aktualny i przekazuje dużo wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  65. Dobrym sposobem na zdobycie popularności dla konta na instagramie jest również zakup lajków.
    https://polskielajki.pl/produkt/kup-instagram-likes/

    OdpowiedzUsuń
  66. Oczywiście że reklama jest bardzo ważna i nie można o niej zapominać jak się tworzy firmę czy własną markę. W koncu to klucz do sukcesu

    OdpowiedzUsuń
  67. Zauważyłem, że ostatnio bardzo popularną opcją na instagramie jest kupowanie obserwujących. Na stronie internetowej https://instaid.pl/czy-warto-kupowac-obserwujacych-na-instagramie/ można znaleźć więcej informacji na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajny poradnik. Ja jestem początkujących instagramerem, dlatego wszystkie porady są dla mnie bardzo cenne.

    OdpowiedzUsuń
  69. Na instagramie bardzo istotną kwestią jest ilość lajków. To one generują większą popularność konta. Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie <a href="https://fejmowo.pl/produkt/lajki-instagram/>https://fejmowo.pl/produkt/lajki-instagram/</a>.

    OdpowiedzUsuń
  70. Zawsze stawiajcie na dobrej jakości zdjęcia, grajcie światłem i eksperymentujcie z kreatywnymi kadrami. Pokażcie światu swoją unikalność!

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger