2.10.2016

What's makes me happy? ❤

Hejka!
Do napisania tego postu przyczyniło się pytanie, które dość często pojawiało się czy to na asku czy to na snapie (blogquenns). A mianowicie chodzi o pytanie "Co sprawia, że jesteś szczęśliwa", z racji tego, że tych aspektów, które sprawiają, iż jestem szczęśliwa jest kilka. To stwierdziłam ze to będzie dobry temat na post :)

1. Mój chłopak i przyjaciele
Nie wiem co bym bez nich zrobiła, są częścią mojego życia.
Wróć.
Są jedną z ważniejszych części mojego życia.
Kocham ich za to, że zawsze mogę do nich zadzwonić, wygadać się, a oni będą starali się mnie pocieszyć i zrozumieć.

2. Muzyka
Słucham muzyki w zależności od tego jaki mam w danej chwili humor. Jeżeli mam ochotę to słucham rapu, jeżeli nie to popu, a zdarza się nawet że disco polo. Muzyka od zawsze była nieodzowną częścią mojego życia. To ona, kiedy nikogo przy mnie nie był sprawiała, że dzień był lepszy.



3.Jedzenie
Kocham dobre jedzenie i nie tylko. W ogóle uwielbiam jeść wszystko i najlepiej w dużych ilość. No sami się zastanówcie jak można go nie kochać?



 4. Rozmowa z mamą
Nic nie sprawia mi większej przyjemności jak rozmowa z moją ukochaną przyjaciółką - mamą. Wiem, że zawsze mogę jej zaufać, że mogę z nią o wszystkim porozmawiać i, że nie ważne co by się nie działo ona będzie ze mną zawsze. Kocham ją za to.


5. Moje pasje
Moje hobby, pasje i to, że mogę się w nich realizować sprawia, że jestem szczęśliwa. Kocham pisać, mieć kontakt z czytelnikami i ludźmi, którym podoba się to co robię. Lubie patrzeć na owoce swojej pracy i poświęcać czas na to, żeby te rzeczy się w ogóle pojawiły. Sprawia mi to mega frajdę.

6. Spanie
Omg!
Mam wrażenie, że prześpię większość swojego życia.
Nie wiem dlaczego, ale jak bym mogła to bym nie wychodziła z łóżka nawet na chwilę.
Jest zbyt wygodne,
Stanowczo!

Te rzeczy właśnie sprawiają, że jestem szczęśliwym człowiekiem.
Będę wam mega wdzięczna jeżeli podzielicie się swoimi aspektami, które czynią was szczęśliwych
:)

P.S 
Nowe zdjęcie na instagramie!
*klik*

*Jeżeli już dotarłeś/aś do końca tego posta będzie mi bardzo miło, jeżeli pozostawisz po komentarz:)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona :)
*Odwiedzam blogi do, których linki są pozostawione w komentarzach i staram się pozostawić po sobie jakiś ślad:) 


4 komentarze:

  1. Myślę, że wszystko co wypisałaś mogę przypisać sobie jak i większości ludzi..są to rzeczy/czynności niezbędne nam do życia, które często sprawiają, że zapominamy o tych nieprzyjemnych chwilach ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sprawia radość : rodzina , przyjaciele ,muzyka, jedzenie , muzyka ,tumbrl , czekolada i blog oraz zwierzęta :)

    http://bagandcoffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko powyższe mogę sobie przypisać + pomaganie innym + gotowanie i jak komuś to smakuje ;)

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sądzę że wszystko to mogę przypisać właśnie do siebie, ale muzyka jednak zawsze jest czym co poprawi nam humor.

    zapraszam w między czasie na swojego bloga
    http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger