2.15.2017

7 ZASAD JAK KUPOWAĆ W LUMPEKSIE


Hejka!
Jeżeli jesteście ciekawi jakimi zasadami kieruję kupując się w lumpeksie to zapraszam do lektury :)



W lumpeksach kupuje od jakichś 2 lat. Przeglądam, szukam, przerabiam. Wiadomo zdarzają się rzeczy zniszczone, ale dzięki odrobinie czasu i chęci, możemy tchnąć w nie nowe życie, ale może o tym w innym poście :)  Dziś zajmijmy się kwestią samego kupowania w lumpeksie. second-handzie czy też szmateksie, zwał jak zwał :)

PO PIERWSZE CZAS
Musicie brać pod uwagę, że nie zawsze jest tak, że perełki rzucają Wam się w oczy do razu. 
Czasem potrzeba bardzo dużo czasu, żeby móc znaleźć coś co Wam przypadnie do gustu :)

PO DRUGIE CIERPLIWOŚĆ
Nikogo nie zdziwię tym, że że czas idzie w parze z cierpliwością. 

PO TRZECIE NIE OCENIAJ LUMPEKSU PO POZORACH
Za nim wybierzecie się na łowy, wybierzcie lumpeksy do których chcecie się udać. Jeżeli nie wiecie na jakiej ulicy w waszym mieście one się znajdują, spokojnie możecie wyszukać adresów w internecie :) Po za tym musicie brać pod uwagę fakt, że mimo, że second hand wygląda obskurnie, nie zawsze tak jest ale jednak, to nie znaczy, że nic ciekawego tam nie znajdziecie. Wręcz przeciwnie skoro tak wygląda to mało ludzi do niego wchodzi co nawet zwiększa wasze szanse na zakup czegoś ciekawego.

PO CZWARTE ZIMĄ JEST ŁATWIEJ
Jeżeli wybieracie się do takowego sklepu w brzydki dzień, kiedy pada lub jest ponuro i brzydko to znajdziecie coś o niebo łatwiej, bo mało ludzi wtedy wyścibia nos poza swoje mieszkanie, no chyba, że musi. 

PO PIĄTE W NAJTAŃSZY DZIEŃ TEŻ COŚ MOŻESZ FAJNEGO KUPIĆ
Jeżeli jest tak, że chodzicie do lumpeksu, gdzie odzież jest na wagę, nie zrażajcie się tym, że jeżeli pójdziecie w najtańszy dzień to nic nie kupicie. Często jest tak, że w tych mniejszych second-handach odzież dokładana jest codziennie.

PO SZÓSTE NIE BIERZ RZECZY W , KTÓRYCH NIE BĘDZIESZ CHODZIĆ MIMO, ŻE SĄ TANIE
Pamiętam, że kiedy zaczynałam swoją przygodę z lumpeksami często kupowałam rzeczy za duże, za małe, nie wpasowywujące się w mój gust bo były tanie. Dlatego warto przymierzyć albo chociaż wziąć centymetr i zmierzyć czy dana rzecz będzie na was pasować :)

PO SIÓDME NIE ZRAŻAJ SIĘ
Nie zawsze jest tak, że kupicie to co sobie założyliście lub, że cokolwiek kupicie. 
Ale nie ma co się zrażać, to że teraz nic nie kupiliście nie oznacza, że za drugim razem nie wyjdziecie z torbĄ ubrań :)

Mam nadzieje, że takim postem pomogłam Wam trochę z zakupowymi szaleństwami w lumpeksie. 
Piszcie w komentarzach koniecznie czy kupujecie w lumpeksach i co ciekawego udało Wam się ostatnio wyhaczyć :) 



62 komentarze:

  1. świetny post :) ja jednak nie jestem fanką zakupów w lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, bardzo fajny temat sobie wybrałaś! Zgadzam się z Tobą czasem warto wybrać się na takie łowy po second handach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko kiedy wybieram się do lumpeksów po prostu z braku czasu i cierpliwości. Jednakże wszystkie wskazówki, które podałaś są bardzo cenne i przydatne. Zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze się wybrać do lumpeksów :D
    Ale mi ochoty narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, bardzo pomocniczy jeśli chodzi o kupowanie w lupeksie. Blog na poziomie, gratuluję i pozdrawiam!
    xpattyblogx

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas i cierpliwość to chyba najważniejsze rzeczy jeśli chodzi o zakupy w takich miejscach ;)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rady, faktycznie w lumpeksach można znaleźć perełki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze byłam zrażona do lumpeksów, bo nigdy nic tam znaleźć nie mogłam, ale chyba w końcu czas dać im drugą szansę i uzbroić się w cierpliwość

    Pzodrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  9. Rady jak najbardziej ok :D ja nie mam oka do zakupow w lumpeksach :D za to moja przyjaciółka jest w tym najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Osobiscie mam dość sporo perełek z second handu, nawet dzisiaj bylam i dorwalam świetną sukienkę oraz torebkę ( nie używane nawet hahaa )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam zakupy w SH, zawsze znajdę coś fajnego w niskiej cenie :) <3

    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze wszystko opisane! :)
    Jak najbardziej się zgadzam co do tej przedewszystkim cierpliwości ponieważ nie znajdziemy czegoś fajnego w 5 minut - trzeba szukać i szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wszystko opisałaś ;) Czasami warto kupować w SH, bo można na naprawdę fajne rzeczy trafić ;)
    Pozdrawiam i zapraszam : https://differentworldsofficjal.blogspot.com/2017/02/avon-1-maseczki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem kupowanie w lumpeksach jest super i nie rozumiem ludzi którzy na to krzywo patrzą ! Super post i zachęcam do wpadnięcia do mnie na bloga :) Dodałam dziś nowy post :* http://inaatii.blogspot.com/2017/02/blue-shirt.html#links

    OdpowiedzUsuń
  15. No w lumpeksie trzeba umieć kupować :) ale mi to sprawia przyjemność. Niestety czasami tylko wszędzie jest kurz przez co się duszę, bo jestem uczulona. I wtedy krótko tam jestem :( Fajny post! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzadko kiedy chodzę,przez czas niestety ale jak już jestem to wariuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama już długo zbieram się do zakupów w lupeksie, na pewno skorzystam z tych zasad.
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cenne rady :) na pewno skorzystam
    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful post!
    have a nice day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post ! Jakieś 80% moich rzeczy pochodzi z różnych lumpeksów ;) Ceny znacznie niższe tak samo jak jakość ;)

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  21. W lumpeksach byłam nie raz i nie dwa, ale nie mam szczęścia i cierpliwości zresztą też, więc zacznę się zastanawiać czy to miejsce na pewno dla mnie. Z tego co kojarzę, to kupiłam chyba tylko dwie pary spodni, które przerobiłam na krótkie. ;d Być może regularność też jest ważna..

    Pozdrawiam,
    ~ Ivami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tymi rozmiarami to masz rację....a bo się schludnie,a bo do tego a bo to a bo tamto....i efekt taki że leży ciuch... Ja mam jeden taki sklep który raczej nie zachęca... ale warto tak jak piszesz czas zainwestować bo nie zawsze Perełka się w oczy odrazu rzuci.... Naprawdę super ubrania składowo świetne i to za grosze.... Dosłownie za 50 groszy na przykład się uda upolować....warto odwiedzić takie miejsca... zdarzają się nowe rzeczy za grosze...a nawet biżuteria,książki....czy inne ciekawe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja przez to, że mieszkam w Anglii, to od wiosny do połowy jesieni co tydzień jeżdżę na pchli targ! To jest taki lump na podwórku, jak ktoś chce to sobie przyjeżdża i sprzedaje co tylko zechce :) Uwielbiam wydać 15funtów na 15 rzeczy, niż 15 za jedną nową w sklepie :D

    pozdrawiam, Podkowaa

    OdpowiedzUsuń
  24. W lumpeksach to królową zdobyczy jest moja mama :P Takich perełek jakie potrafi ona znaleźć to ja przez całe moje życie nie znalazłam, a jej udaje się to prawie co tydzień xD Jak sobie przypomnę, że kiedyś uważałam lumpeksy za obciach, to mi się śmiać chce. Bardzo często zdarzają się rzeczy nowe z metką za dosłownie grosze, np. mam śliczną czerwoną sukienkę M&S, która była z metką za chyba 20zł. Poza tym kupując w lumpeksach trzeba mieć szczęście, żeby wychodząc na miasto w jakiejś rzeczy znaleźć osobę ubraną tak samo i to jest właśnie super!
    Bardzo podobał mi się post, obserwuję i będę często do Ciebie zaglądała :)

    MÓJ BLOG
    MÓJ FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post <3 my byłyśmy w lumpeksie tylko raz, ale myślę, że ten wypad był udany :) thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy filmik i świetne rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. W lumpkach można znaleźć takie perełki nie raz <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi pomogłaś

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post :) zawsze byłam ciekawa jak ludzie znajdują ciekawe rzeczy w lumpeksach 😉

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny post :D czasami lubię wybrać się do takowego sklepu i wyłowić coś ciekawego. Naprawdę można tam znaleźć bardzo ładne rzeczy :) obserwuje i zaprszam do mnie w wolnej chwili :) http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasem zdarza mi się kupować coś w lumpeksach, niestety nie ma żadnego fajnego w moim mieście więc muszę jechać gdzie indziej.
    Nie wiem dlaczego ale jak jest ten najtańszy dzień ludziom odbija i dziesięć minut po otwarciu nie da się nawet wejść a co dopiero dopchać się do wieszaków.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham lumpeksy! Kiedyś nie potrafiłam nic znaleźć, ale chyba już się wprawiłam :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. No właśnie ten czas... zawsze mam go za mało, dlatego moje zakupy w lumpku są takie rzadkie i krótkie ;) ale od czasu do czasu poszaleję i nawet coś fajnego się trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Och, a ja się zawsze zastanawiam dlaczego nie mogę znaleźć nic w lumpkach. Teraz już wiem...brak mi pierwszego i drugiego czyli czasu i cierpliwości :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://sylwiatestujeiradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. CHyba nigdy nie przekonam się do lumpeksów, sam zapach.. ble, obrzydza mnie wystarczająco, niestety ;(

    https://midnight-about-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny post, chyba się w końcu odważe na zakupy w takim sklepie ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje rady się mi na pewno przydadzą, zwłaszcza, że w najbliższym czasie muszę się wybrać do lunpeksu w poszukiwaniu sukienki.

    Pozdrawiam
    Enjoy-Lifee KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja na początku brałam wszystko jak leci mimo, że potem w tym nie chodziłam :D teraz już się nauczyłam, ale też mam mniej czasu na polowania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawy pomysł na posta:D super!
    zapraszam również do mnie ;) http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja już nie kupuje w takich sklepach , chodz porady ciekawe

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne rady, które warto sobie wziąść do serca :) niestety zakupy w sh nie zawsze sa piękne i przyjemne, bo często tłok, bycie potrącanym co chwilę przez kogoś czy uderzanym koszykiem, czy nawet sytuacje gdzie się widzi, albo nawet samemu się doświadcza jak ktoś wyrywa z ręki ubrania potrafi bardzo zniechęcić do takich sklepów.. dlatego tak jak napisałaś najlepiej iśc w dzień gdy jest brzydka pogoda i robić wszystko na spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post! Ja nigdy nie mogę znaleźć czegoś fajnego...
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam zakupy w lumpeksach! Świetny poradnik, bardzo przydatne rady :)

    Lensooon blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST
    Lensooon <--- INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię odwiedzać lumpeksy, ale fakt, nie zawsze łatwo w nich znaleźć coś fajnego. Trzeba się nieźle nachodzić i najlepiej trafić na dostawę towaru :)
    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. też jestem fanką lumpeksów, kocham je zarówno za niskie ceny jak również za oryginalne perełki, które możemy tam kupić ;)
    dziękuję za obserwację, również obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja kupując w takich sklepach przede wszystkim zwracam uwagę na jakoś tkaniny i niestandardowy krój. Kaszmirowe swetry, wełniane płaszcze czy jedwabne sukienki w sklepach kosztują zdecydowanie więcej a second handy dają nam możliwość kupienia ich za grosze, jak najbardziej lubię :)
    https://bijoch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię lumpeksy, można znaleźć fajne i tanie rzeczy. Co do tych dni gdy jest najtaniej udało mi się kiedyś dorwać piękną koszulę za złotówkę.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawe rady :) osobiście dawno nie byłam w lumpeksie, ale zdecydowanie musze się tam wybrać. Zachęciłaś mnie ☺
    https://nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super post :) Oglądałam filmik :) Ciekawe rady, kocham lumpy to się zapewne przydadzą :D

    https://agrafka-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  50. Sama często bywam w lumpeksie,jest tam dużo rzeczy dobrej jakości, markowej, często zagranicznej, modnej, często można kupić tam rzeczy z metką albo cudne sukienk. Może to dlatego, że mieszkam na wsi dlatego właścicielka bardziej dba o to niż ludzie w większych miastach, gdzie często tam są "szmaty" zamiast ubrań.
    Polecam do kupowania rzeczy w lumpkesach, ale w tych co są oddalone od miasta albo są na obrzeżach

    OdpowiedzUsuń
  51. czasami w lumpeksie można znaleźć naprawdę świetne rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Każda okazda ku temu, by zdobyćfajne, tanie ubrania jest dobra :) czy lumpeks, czy zwykły sklep - kto wie gdzie szukać, ten znajdzie.

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger