2.07.2016

Porwałam Anitę za obserwacje na insta !!!


Kim jesteś?  Co robisz na blogu Anity? Pomyliły mi się blogi? 
Myślę ,że to pierwsze pytania o których pomyśleliście patrząc na zdjęcie wyżej. Już tłumacze! Jestem Sandra i od dłuższego czasu prowadzę bloga ( klik ). Możecie u mnie zaleźć wiele rzeczy. Posty kosmetyczne , o zdrowej żywności i głębokich przemyśleniach. Jedną z moich większych pasji jest jazda konna więc o tym też już niedługo będziecie mogli przeczytać :) Urodziłam się w 1999 roku. Jestem w pierwszej liceum, na profilu humanistycznym, w Ostrowie Wielkopolskim i właśnie tam mieszkam, pięć dni w tygodniu w internacie. Na weekendy przyjeżdżam do rodzinnego miasteczka - Ostrzeszowa. Jestem tu dlatego,że wymieniamy się postami aby zapromować blogi :)
To chyba wszystko co mogę o sobie powiedzieć. Resztę możecie sprawdzić u mnie! sandra-busz.blogspot.com


Wielu z Was pewnie będzie zaciekawionych tym jak poznałam Anitę. Jeśli czytacie jej posty wiecie,że uczestniczy w zbiorowym, gadanym snapie :blogqueens i ja również jestem w niego zaangażowana! :) Zapraszamy wspólnie z wszystkimi dziewczynami do słuchania nas. Teraz już się z wami żegnam. Jeśli mnie polubiliście i chcielibyście poczytać trochę więcej ZAPRASZAM! sandra-busz.blogspot.com     sandra-busz.blogspot.com        sandra-busz.blogspot.com


insta : @buszsandra
snap prywanty @buszsandra
blog : sandra-busz.blogspot.com
twitter @tytonzwoda

2 komentarze:

  1. nie wiem jak napisać komentarz ahahha
    więc tak, Sandro, śliczna z Ciebie dziewczyna :)
    Anito, obserwuję i zapraszam do tego samego ;*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/
    i lecę na Twój blog Sandra :* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę proszę :D Nawet tutaj Sandrę znalazłam :D
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger