1.10.2016

Winter Tag

Poniedziałek 01:34
Oszalała pomyślicie.
O tej godzinie to się śpi, a nie buszuje w internecie pomyślicie. 

No cóż...
Do tego posta szczerze powiedziawszy zbierałam się cały miesiąc.
I wiecie co Wam powiem, że jestem większym leniem, niż sądziłam. Nie wiem ile razy Wam to jeszcze powtórzę, ale pewno dużo, hah :D

Ale wracając do treści mam ochotę na jakiś tag i padło na: "Winter Tag", a czy kol wiek z racji tego, że zima przyszła do nas lekko po świętach pominę pytania z nimi związane.
Mam nadzieje, że się nie pogniewacie z tego powodu :D

1 - Ulubiony lakier zimowy?
Mówiąc szczerze to nie mam. Tzn. inaczej jestem na etapie zapuszczania paznokci, więc zazwyczaj wybieram odżywkę "Eveline 8w1" albo lakier w kolorze krwistej czerwieni również z tej firmy.


2 - Ulubiony zimowy produkt do ust?
Na ten temat robiłam osobny post, także zapraszam. *klik* :)

3 -  Jakie ubrania najchętniej nosisz zimą?
Mój styl na zimę kompletnie się nie zmienia, uwielbiam t-shirty i bluzy oraz marynarki i koszule tak czy siak :D
4 - Ulubione zimowe akcesoria?
Dwa koce na moim łóżku, oprócz kołdry oczywiście. Kocham ich miękkość i ciepło jakie dają, bo nie przepadam za upałem w pokoju. Wręcz nienawidzę, kiedy jest duszno, bo wtedy nie mogę zasnąć. Więc u mnie jest stała temperatura do 20 stopni :D

5 - Ulubiony zimowy zapach?
Moim ulubionym zapachem na zimę są te takie cynamonowe i dość ciężko zapachy. Uwielbiam zapach herbaty o smaku owoców leśnych. 


6 - Ulubiony zimowy napój?
Może nie do końca zimowym, ale ukochanym napojem na chłodne i nie przyjemne wieczory jest kawa z mlekiem. Kawa z mlekiem? - pomyślicie pewnie ze zdziwieniem, ale tak dokładnie tak. 
Kawa z mlekiem, niestety należę do tych osób na które nie działa ona pobudzająco, natomiast tak czy siak jest przepyszna.

Po pominięciu pytań związanych ze świętami tak oto prezentuje się post. Wiem, że nie jest on najdłuższy, ale mi pasuje :D

Co więcej dołączyłam do grupy dziewczyn na snapie, które prowadzą blogi, ale również chcą sobie od czasu do czasu do was pogadać :D
Także, jeżeli macie taką ochotę to będzie mi bardzo miło jeśli nas dodacie :D 

Emotikon grin

*Jeżeli już dostarłeś/aś do końca tego bloga będzie mi bardzo miło, jeżeli pozostawisz po komentarz:)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona :)
*Odwiedzam blogi do, których linki są pozostawione w komentarzach i staram się pozostawić po sobie jakis ślad:) 

1 komentarz:

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger