1.19.2016

Dlaczego pokochałam kolorowanki?


Kolorowanki, czyli sposób na nudę, stres i rozwijanie swojej kreatywności.
Ostatnimi czasy spędzam bardzo dużo czasu na nauce, koniec semestru okazał się dla mnie niezwykłym wyczynem pod chyba każdym względem. Dlatego lubię od czasu porobić coś, co nie wymaga zbyt dużo energii, a pozwala mi jednak robić coś mega twórczego.



Stały się moim sposobem na nudę i wyrażenie siebie. To ja decyduję w jakich kolorach będzie dany obrazek. Sama mogę wybrać drogę, którą chcę iść. Pozwalają mi chociaż w małym stopniu pokazać siebie.

Nieprawdą jest, że kolorować mogą tylko dzieci do 3 klasy podstawówki. Natomiast prawdą jest fakt, że nie ważne ile mamy lat, każdy z nas jest w głębi duszy dzieciakiem :) 


Ja to lubię i się przyznaje do tego otwarcie :)




Kolejną rzeczą jeśli chodzi o te konkretne kolorowanki jest to, że na każdej stronie znajdują się cytaty znanych ludzi i nie tylko, co sprawia, że są jeszcze sympatyczniejsze w odbiorze.

Co do wzorów jest ich mnóstwo i są przeróżne, od tych mniej skomplikowanych po te z ogromną ilością elementów.






Jeżeli nie chcecie wydawać pieniędzy bo nie wiecie czy wam się to spodoba.  Możecie w internecie znaleźć od groma szablonów do wydrukowania. wpisując " kolorowanki do wydrukowania dla dorosłych".  Przykładowo znalazłam Wam takie:





Podsumowując uważam, że koniecznie musicie spróbować :D


*Jeżeli już dostarłeś/aś do końca tego bloga będzie mi bardzo miło, jeżeli pozostawisz po komentarz:)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona :)
*Odwiedzam blogi do, których linki są pozostawione w komentarzach i staram się pozostawić po sobie jakis ślad:) 
SNAPCHAT GRUPOWY GADANY, NA KTÓRYM JESTEM W KAŻDY PONIEDZIAŁEK: blogqueens

1 komentarz:

  1. 22 years old Executive Secretary Harlie O'Hannigan, hailing from Windsor enjoys watching movies like Demons 2 (Dèmoni 2... l'incubo ritorna) and Electronics. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a Duesenberg Model SJ Convertible Coupe. sprawdz post po prawej

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger