1.23.2016

"Daily Dose of Beauty" - DDOB TAG

Ba dumbs!
Mogę oficjalnie powiedzieć, że dołączyłam do "DDOB" czyli "Daily Dose of Beauty", gdzie zbiera się większość blogerek, by przez udostępnianie tam swoich postów móc trafić do większej ilości czytelników, ale również samemu czerpać inspirację do nowych postów.
Zapraszam na mój profil *klik* :D
Ostatnim czasem, kiedy weszłam na tą stronę, zauważyłam, że "DDOB" stworzyło swój własny unikatowy tag, po przeczytaniu pytań nie mogłam się powstrzymać, żeby go nie zrobić, także zaczynajmy!


1. Czym jest dla Ciebie piękno?
Hmmmm...
Zależy jakie. 
Jeśli chodzi o piękno związane z nami samymi i drugim człowiekiem to
sądzę, że jest ono zależne od tego czy sami dobrze czujemy się we własnym ciele i czy akceptujemy siebie w 100 procentach, jeżeli tak jest możemy nazwać się pięknymi, bo rzecz biorąc jesteśmy piękne dla siebie samych...
Piękne może być wnętrze, ale mnie by pasowało bardziej określenie, że wnętrze jest wyjątkowe.
Co więcej, że każdy z ludzi może nazwać się wyjątkowym na swój sposób :) 

2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?
To zdjęcie idealnie wpasowuję się w mój dzisiejszy humor.
Zaliczyłam I semestr tak jak chciałam i właśnie tak się czułam wychodząc ze szkoły, jak mały chłopczyk, otoczony ogromna ilością śniegu i z łopatą do odśnieżania w ręku. 
Cieszyłam się tak jak on na zdjęciu.
P.S na zdjęciu widzicie mojego chrześniaka Natanka :) 

3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek? Robisz makijaż codziennie?
Bardzo dobre pytanie.
Ostatnio sama się nad tym zastanawiałam.
U mnie nie ma chyba recepty na dobry poranek w momencie kiedy muszę wstać wcześniej niż przed godziną 9:00 rano.
Nie pomaga nic, ani dobre śniadanie, ani kubek kawy :C
Natomiast kiedy już mogę sobie pozwolić na odrobinę lenistwa i pozostać w łóżku trochę dłużej 
to od razu mój dzień staje się piękniejszy :)

Nie robię makijażu codziennie.
W tygodniu szkolnym zazwyczaj wcale, za późno wstaje co skutkuje tym, że i tak robię 
wszystko w biegu. Więc jeżeli mogę pominąć jakiś krok to jest to akurat makijaż :)

4. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Kocham Wibo, Lovley i Golden Rose :D

5. Z czego składa się Twoja kosmetyczka? Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Moja kosmetyczka składa się z chusteczek higienicznych, tuszu do rzęs, kolorowej pomadki i różu do policzków :)

6. Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam.
Ale chyba chciałabym, żeby ludzie byli bardziej otwarci na nowe doznania kulturowe i społeczne, 
co więcej żeby byli mniej krytyczni i częściej się uśmiechali.

7. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić?
Lubie w sobie to, że jestem pracowita i, że uparcie dążę do celu.
Natomiast nie lubię w sobie tego, że jestem strasznie wrażliwa. Dużo rzeczy biorę do siebie i na wszystkie nieprawidłowości reaguje płaczem, siedząc sobie sama w moim pokoju. 

8. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Musimy po pierwsze zaakceptować to, że wszystko jest kwestią zmiany.
To od nas zależy jacy będziemy i jak będziemy podchodzić do samych siebie. 
Musimy zapamiętać jedną i najwspanialszą zasadę, że liczy się przede wszystkim wnętrze. 
A wszyscy mamy je przecież cudowne. 

9. Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
Szczerze mówiąc nie wybrałabym żadnej z nich dlatego, że jeżeli cofnęłabym się w przeszłość, zmieniłabym coś co mogło by mieć wpływ na teraźniejszość. Oznacza to, że mogłabym nie poznać moich obecnych przyjaciół, mogłabym nigdy nie założyć bloga czy nawet mogłabym nigdy nie pokochać czytania książek. Natomiast jeżelibym zobaczyła przyszłość, nie miałabym tej niespodzianki życiowej i mogłabym żyć z przekonaniem, że każdy mój krok na swojej drodze życiowej źle stawiam i że nigdy nie osiągnę tego co zobaczyłam w przyszłości. Wniosek z tego 
taki, że warto żyć tym co jest tu i teraz.

10. Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?
POSZUKIWANIE, SZCZĘŚLIWE, RADOSNE

11. Skąd pomysł na założenie bloga?
Blog miał być dodatkiem do mojego kanału "LolqiEnjoy", natomiast stał się teraz 
moim głównym hobby.

12. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Od miesiąca kilka godzin w tygodniu :) 

13. Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Największego kopa i motywację do prowadzenia bloga dają mi moi czytelnicy.
Każdy komentarz.
Każde wyświetlenie.
Każdy nowy obserwator.
Za co Dziękuje. BARDZO DZIĘKUJE! :)
Jest jak wygrana w zdrapkę, małe a cieszy.

14. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Moim największym sukcesem w blogowaniu jest rosnąca liczba ludzi, którzy co raz częściej odwiedzają mojego bloga :)

15. Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Sądzę, że "ssarusska" :D

Wow to był chyba najdłuższy post jaki kiedykolwiek napisałam.
Mam nadzieje, że się nie zanudziliście. Hah :D
Jeżeli robiliście ten tag, to proszę podlinkujcie mi go w komentarzu. 
Chętnie zobaczę wasze odpowiedzi :D
                                                           
Anita

*Jeżeli już dostarłeś/aś do końca tego bloga będzie mi bardzo miło, jeżeli pozostawisz po komentarz:)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona :)
*Odwiedzam blogi do, których linki są pozostawione w komentarzach i staram się pozostawić po sobie jakis ślad:) 
SNAPCHAT GRUPOWY GADANY, NA KTÓRYM JESTEM W KAŻDY PONIEDZIAŁEK: blogqueens

1 komentarz:

  1. Ooo jaki kochany ten Natanek <3 a post świetny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger