10.01.2017

Wishlist Rosegal

Hejka, hej!
Witam Was dziś ponownie na moim blogu!
Jesienne dni sprawiają, że coraz częściej wolę zostać w domu, niż wychodzić ze znajomymi. Skutkiem tego jest oglądanie ogromnej ilości nowych seriali, czytanie książek oraz poznawanie nowych smaków herbat. Postanowiłam, że dzisiaj pokażę Wam kilka fajnych rzeczy które ostatnio wpadły mi w oko na Rosegal. Ostatnio bardzo spodobały mi się sukienki maxi i nie tylko. 
Luźne, sweterkowe rzeczy w kolorach brązu, szarości to coś co zdecydowanie pokochałam tegorocznej jesieni.  




*klik*



*klik*



*klik*



*klik*



*klik*

Dajcie mi koniecznie znać co jest waszym must have tej jesieni i która z tych rzeczy podoba Wam się najbardziej :D 

10 komentarzy:

  1. ostatnie propozycje są najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przegląd, lubię ten sklep. Co do siedzenia w domu to ja raczej przez naukę jestem do tego zmuszona ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się chyba ten niebieski sweterek ;)
    malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie propozycje mi się podobają, jednak ta drugs sukienka jest moim nr 1 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciuszki wybrałaś.
    Oczywiście, pomagam-klikając! <3

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Od drugiej sukienki w dol takze bym chciala te ciuszki! Super sukienki, sweterki i ten kardigan dlugi jest swietny! Buziaki :)

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy znalazłaś :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam sweterkowe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger