10.21.2017

Halloween już za chwilkę!


Hejka, hej!
Witam Was dziś ponownie na moim blogu!
Dzisiaj przygotowałam dla Was post związany z halloween.
Przeglądając stronę Rosegal, pomyślałam, że pokaże Wam dziś jakie rzeczy z tej strony chciałabym mieć w domu właśnie w to święto!










W tegoroczne halloween postanowiłam, że obejrzę kilka dobrych horrorów i spędzę je jedząc ogromne ilości popcornu. Wiadomo, że fajna impreza ze strasznymi przebierankami też byłaby jak najbardziej przyjemną opcją, jednak ta pierwsza podoba mi się najbardziej!
Dajcie mi koniecznie znać, która rzecz z tej strony podoba Wam się najbardziej i jak Wy spędzacie to święto?

5 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się te lampki z motywem dyni, są wręcz piękne! <3
    Pozostałe rzeczy również mają w sobie to coś!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te małe lampiony i poduszka! To moje ulubione święto i ta tabliczka też jest świetna! Aww!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dekoracje, chętnie bym zakupiła te dyniowe lampki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej moja uwagę zwróciły te urocze lampki, sama bym się w nie zaopatrzyła.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyśleć, że jak chodziłam do szkoły to święto było tematem tabu.

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger