9.05.2017

ZAFUL HAUL


Hejka, hej! Witam Was dziś ponownie na moim blogu!
O matko!
Nie pamiętam, kiedy ostatni raz pisałam dla Was post.
Na wstępie, za nim przejdę do haulu, chciałabym Wam wyjaśnić parę spraw.
Przez cały sierpień sprawa tego bloga stała pod znakiem zapytania. Skupiłam się na prowadzeniu kanały na youtube, co myślę zdążyliście zauważyć jeżeli mnie tam subskrybujecie, do czego gorąco zachęcam! Przyszedł sierpień i doszłam do wniosku, że nie będę porzuć bloga, natomiast nie jestem pewna co do częstotliwości postów. Wstępnie będzie to co środę, natomiast wiadomo wszystko okaże się w praniu.
Teraz czas na przyjemności jakiś czas temu przyszło świetne zamówienie ze stronki Zaful.


Pierwszą rzeczą jaką Wam tutaj dziś pokażę to kombinezon. Jest wykonany z przewiewnego materiału, podszewka jest wykonana z aksamitu dzięki czemu nie ma opcji, aby nam prześwitywał. Jego jedyną wadą było to, że miał strasznie głęboki dekolt, ale zszyłam go i teraz jest idealny.    Fajnie leży i podkreśla kształty, z czarna ramoneską i z butami na koturnie wyglądał zjawiskowo.

KLIK 



Ja nie wiem jak to się dzieję, ale jak widzę różę to muszę to mieć i tak było w tym przypadku.
Na zdjęciu widzie koszulkę w szarym kolorze z mięciutkiego materiału z haftowaną różą na piersi. Koszulka nie jest typowym T-shirt'em jest raczej dłuższym crop topem. Wydaję mi się, że ten element garderoby będzie świetne wyglądał ze spodniami typu boyfriend i czarnym paskiem z klamrą.




Przedostatnią rzeczą z tego zamówienia jest to stanikowy top. Oba części stanika mają wyhaftowaną różę na miseczkach. Cały stanik ozdabiają sznureczki, które przeuroczo okalają i uwydatniają biust. Myślę, że zbyt odważnie jak dla mnie będzie go nosić samego ale z koszulą i czarnymi rurkami będzie się prezentował zjawiskowo.



To by było na tyle w tym poście, dajcie mi koniecznie znać, która z rzeczy przypadła Wam najbardziej do gustu i do zobaczenia  w następnym poście!

staniko-top: klik/ kombinezon: klik/ koszulka: klik

Gdybyście byli zainteresowani innymi rzeczami z chińskich stronek to zapraszam na jeden z nowszych filmików na moim kanale!


18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe rzeczy wybrałaś. W sumie youtube to ciekawa forma przekazywania treści i skupia na sobie większe grono odbiorców. Nic nie szkodzi na przeszkodzie aby podzielić czas na youtube i bloga i poświęcić czas po równo obu tym platformom :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy wybrałaś, sama zamowilam tego crop topa z róża bo się zakochalam!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten crop top ż róża jest przepiękny 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś zadowolona z jakości tych rzeczy? Bo ja raz miałam kilka rzeczy z chińskich stron i przyznam, że jakosc mnie mocno rozczarowała :( Maja naprawde ciekawe wzory, ale wlasnie to kiespkie wykonanie i "tanie" materiały mnie zniecheciły :(

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy, zwłaszcza ten stanik :)
    http://alexazarzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Top skradł moje serce od razu! Też mam małego świra na punkcie róż... Świetny post, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten stanikowy top mnie urzekł:D

    OdpowiedzUsuń
  8. stanikowy top bardzo mi się podoba
    klikniete
    prosiłabym o to samo u mnie w najnowszym poście

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnbe
    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. stanikowy top - cudo , tak sama jak szara bluzeczka. Zostaję na dłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Zaful,mają naprawdę świetne rzeczy! <3
    Bardzo podoba mi się ten crop top, motyw róży ostatnio na stałe zagościł w mojej szafie!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy,ten kombinezon jest uroczy💟💕

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zakochana w tej bluzeczce!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny jest ten staniczek, ciekawe jak z rozmiarami;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne rzeczy, poklikałam :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  16. stanikowy top z różami - świetny :) )


    ps. kliknięte :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne rzeczy wybrałaś! Ten stanik z różami jest genialny ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko wygląda naprawdę ładnie <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger