8.06.2017

RECENZJA KOSMETYKÓW OD REVERS COSMETICS


  Hejka, hej! Zapraszam Was dziś na recenzję kilku kosmetyków od firmy "Revers Cosmetics"

Firma "Revers Cosmetics" oferuje pełną gamę kosmetyków kolorowych do makijażu REVERS BEAUTY & CARE, w linii tej znajdziemy wszystkie produkty niezbędne do wykonania pełnego makijażu twarzy, oraz bogaty wybór kolorystyczny lakierów do paznokci. Wszystkie kosmetyki są dostępne na ich stronie. 



Pierwszą rzeczą jaką Wam tutaj dziś pokaże i opiszę to korektor. Ja mam kolor nr. 103 - natural.
Korektor ładnie kryje, przyjemnie pachnie. Jedyne do czego mogę się przyczepić to kolor, na pierwszy rzut oka, wszystko jest okej, jest on w neutralnych tonach różawo - żółtych, niestety po jakichś 5 minutach zaczyna oksydować, ciemnieć no i kolor już nie jest taki ładny.



Kolejną rzeczą będą to kuleczki bronzujące - puder w kulkach. Ja mam kolor nr. 12.
Kuleczki ładnie brązowją buzie, gdyż mają typowo ciepły odcień.



Teraz opowiem Wam coś o secie cieni. Mam tutaj duo cieni: jeden w kolorze kremowym, a drugi brązowym, typowo zimnym. Cienie mają dobrą pigmenatcję, cień kremowy jest to typowo cień bazowy. Są to cienie matowe, więc ładnie tonuje koloryt powieki. Cienie się nie osypują i moim zdaniem są dobrej jakości.




Przedostatnią rzeczą jaką przetestowałam to set do brwi. Mamy tutaj 3 matowe cienie i wosk. Cienie są okej, wosk również. Do tego jest pędzelek, który jest okej, ale mógłby być troszkę twardszy by był bardziej precyzyjny. 


Ostatnią rzeczą będzie pomadka o satynowym wykończeniu i przepięknym różowym kolorze. Ten kolor ma numerek 25 i nazwę  "Water Shine". Nie utrzymuje się długo, ale jest komfortowa w noszeniu, więc na plus.


Na zakończenie chciałabym podziękować firmie Revers Cosmetics za możliwość przetestowania tych produktów. 

A do Was mam pytanko czy używałyście tych produktów i co o nich sądzicie :D 



20 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor pomadki ! Mój ulubiony :) korektor uwielbiam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam za wiele o tej firmie, ale moją uwagę przykuły cienie i zestaw do brwi :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakością tych cieni do powiek Lavender byłam pozytywnie zaskoczona. Trochę się pylą, ale pigmentacja - wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niedawno dostałam od nich paczkę i jestem w trakcie testowania :)
    Pomadka ma śliczny kolor!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale chyba warto się zainteresować :)
    YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminka boska, uwielbiam takie kolorki <3 <3

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kulki wyglądają naprawdę świetnie. Lubię takie ciepłe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych mam tylko korektor i jestem w miarę zadowlona. Cienie były mało wytrzymałe i słabo napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam korektora i to jedna z niewielu rzeczy, z których jestem zadowolona.
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, nigdy nie słyszałam o tej firmie a całkiem fajnie się zapowiada! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O firmie chyba jeszcze nigdy nie słyszałam ani nie czytałam, ładny kolor pomadki :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba pierwszy raz słyszę o tej firmie i w sumie żaden z produktów jakoś szczególnie mnie nie przekonuje :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor tej szminki :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcześniej nie słyszałam o tej firmie, ale kosmetyki wyglądają naprawde spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tej firmie i wydaje się naprawdę fajna! ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo polubiłam kosmetyki Revers :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolorki ! :) Miałam korektor - u mnie się nie spisał :P chociaż niewiele mam do "zakrycia" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mialam jeszcze nic z tej marki, ale same kosmetyki wygladaja ladnie. Opakowanie korektora bardzo przypomina mi slynny Camuflage z Catrice hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten kolor pomadki jest super! Szkoda, że nie jest trwała, bo byłaby już moja :D

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger