7.15.2017

Summer Must Have - Wakacyjny niezbędnik


Zapraszam Was dziś na wakacyjny niezbędnik :D 
Zwracając uwagę na to jaką pogodę mamy za oknem, można pomyśleć, że wakacje będą dość chłodne i mało przyjemne jeżeli chodzi o polski klimat, natomiast głęboko wierzę w fakt, że spędzacie wakacje w ciepłych krajach i ten post będzie dla Was pomocny, chociaż w małym stopniu.

Nie wyobrażam sobie wakacji bez kilku rzeczy, które za chwilę Wam pokażę. 

#1 PIELĘGNACJA 

Zazwyczaj latem staram się stawiać na nawilżenie skóry i ograniczanie makijażu. Ostatnio ziaja stała się moim must have w kosmetyczce. Krem do skóry wrażliwej na dzień "ulga" jest moim ulubionym kremem i zdecydowanie mogę Wam go polecić. 


#2 MAKIJAŻ

Jak wspomniałam wcześniej raczej unikam makijażu, a jak już to staram się go robić bardzo lekkiego. Pomaga mi w tym krem BB od Under Twenty jego krycie jest dla mnie wystarczające, a nawilżająca formuła jest zbawieniem dla mojej miejscowo suchej skóry. 


#3 OKULARY I PERFUMY

Wiadomo słoneczko, gorąco, trzeba chronić oczy i dbać o to, żeby nie ucierpiały w takie dni. Okulary słoneczne są podstawową ochroną dla nich i trzeba o tym pamiętać. Perfumy długo utrzymujące się tak czy siak są wizytówką każdej kobiety. Teraz, w szczególności trzeba pamiętać o higienie i o tym, żeby nie odstraszać zapachem drugiego człowieka. 


#4 KOLORYZUJĄCE PRODUKTY

 Wakacje to idealny czas, aby móc coś zmienić, a w szczególności włosy. Ubóstwiam kolorowe włosy i zazwyczaj co roku decyduje się na jakieś cuda kolorystyczne. W tym roku postawiłam na płukanki ostatnio o nich co raz głośniej i stwierdziłam, że to je będę testować.


#5 OOTD

Lato jest tą porą roku, którą zdecydowanie uwielbiam najbardziej ze względu na to, że moje stroje są wtedy: po pierwsze najwygodniejsze, a po drugie najfajniejsze. Jakoś łatwiej zestawić mi ze sobą letnie rzeczy niż swetry i ciężkie rzeczy. Tutaj widzicie akurat zestawienie dwóch rzeczy spodenek i koszulki ze sklepu rosewholesale, co do spodenek niestety nie trafiłam z rozmiarem, ale gatunkowo są świetne i gdyby nie to byłabym z nich bardzo zadowolona, natomiast co do koszulki to jestem bardzo z niej zadowolona i na pewno zamówię inne kolory.



Koszulka - *klik*
Spodenki - *klik*

Dajcie mi koniecznie znać co jest waszym wakacyjnym must have :D 

15 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wygodne ciuchy i ogolnie to co tu przedstawilas; )
    Fajny post.
    Pozdrawiam!
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :D ja również staram się robić lekki makijaż i też używam kremu BB :) pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to zdecydowanie krótkie spodenki i crop topy ;) ale również woda!

    OdpowiedzUsuń
  4. ootd mega :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zastanawiam się nad wypróbowaniem tych płukanek, więc chętnie przeczytam wpis z recenzją :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten krem BB ;) Jest idealny na co dzień ;) Produkty z Ziai u mnie się nie sprawdzają. Szczególnie te do twarzy. Okulary przeciwsłoneczne rzadko noszę, bo bardzo szybko opala mi się twarz, a nie chcę mieć bladych kręgów wokół oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ziaje, a stylizacja piękna i idealna na wakacje:) +obserwuje kochana

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki z ziaji bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary i świeży zapach to u mnie podstawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Kochana, jestem na chwilkę u Ciebie żeby się przywitać 😘😘😘 obserwuje więc będę zaglądać częściej 😘😘

    weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post, moim zdaniem wygodne i przewiewne ciuchy w lato to podstawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. moim niezbędnikiem na wakacje jest picie w torebce haha:)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger