7.22.2017

JEDEN DZIEŃ W WARSZAWIE


Hejka, hej dziś zapraszam Was na post o moim jednodniowym pobycie w stolicy.
W poniedziałek 17 lipca o godzinie 8:26 z dworca Fabrycznego w Łodzi wyruszył nasz pociąg do Warszawy. Mówię "nasz", gdyż na wycieczkę wybrałam się z dwoma przyjaciółkami. W stolicy byłyśmy przed godziną 10. Zwiedzanie zaczęłyśmy od Złotych Tarasów, może dziwne, że od centrum handlowego, ale są połączone z dworcem Centralnym, a bardzo chciałyśmy odwiedzić Bath & Body Works. Tam zakupiłam krem do rąk i żel antybakteryjny co prawda z zimowej kolekcji, bo inne letnie zapachy do mnie nie przemawiały. Na śniadanie udałyśmy się do KFC. Zwiedzanie miasta zaczęłyśmy od Pałacu Kultury. Przeszłyśmy cały "Nowy Świat" w poszukiwaniu "Rynku Starego Miasta" stamtąd miałyśmy widok na Stadion Narodowy. W drodze powrotnej miałyśmy okazję widzieć nadjeżdżającą Parę Królewską, która akurat tego dnia miała wizytę w Warszawie. Potem wybrałyśmy się na przepyszny obiad do restauracji. Kiedy wracałyśmy na dworzec nie obeszło się bez sesji zdjęciowej, której efekty mogliście już widzieć na moim instagramie. Pociąg powrotny miałyśmy o 18:26, a o 18 byłyśmy już na dworcu, więc nie obeszło się bez kawy ze Starbucksa.














A pro po wycieczki miałam okazję przetestować torebko-worek, który dostałam przy współpracy ze sklepem Gamiss, który o dziwo sprawdził się niesamowicie. Jest to bardzo dobrze zrobiony worek z, którym w ostatnim czasie się nie rozstaje, dzięki temu, że jest też torbą mogę go różnie nosić w zależności od tego ile mam rzeczy. Serdecznie mogę go wam polecić.


Dajcie mi koniecznie znać czy takie posty wyjazdowe Wam się podobają i czy chcecie ich więcej :D 

17 komentarzy:

  1. Super zdjęcia i zazdroszczę wizyty w stolicy. Mam nadzieję,że kiedyś się wybiorę :D https://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są przepiękne! Zwłaszcza te związane z architekturą: super. Ja jeszcze nie miałam okazji zwiedzić stolicy, ale mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa jest przepiękna!♥ Miałaś już jakieś produkty z B&BW? Ja nic tam nigdy nie kupiłam,ale jestem bardzo ciekawa tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to szczęście, że mieszkam niedaleko Warszawy i niejednokrotnie odwiedziłam to miasto. Nigdy nie przestaje mnie zachwycać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warszawa naprawdę piękne miasto! Zdjęcia super, nawet nie wiedziałam że jest taki torbo-worek, bardzo pożyteczna rzecz! Może kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie odwiedziłam stolicy. Może wstyd się przyznać, ale nie miałam okazji. Mimo wszystko jednak jestem jej bardzo ciekawa i mam nadzieję, że uda mi się zwiedzić Warszawę jeszcze przed moimi 18-tymi urodzinami.
    Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio byłam w Warszawie rok temu, niedługo ją znowu odwiedzę.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, chyba się stesknilam za warszawa i musze tam sie wybrac znowu!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że udało Wam się wybrać do Warszawy, to naprawdę piękne miasto :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem z Warszawy i kocham to miasto tak jak Kraków czy Sopot. Bardzo fajnie że udało Wam się choć trochę zaczerpnąc uroków warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę wybrać się do Warszawy na dłużej, byłam tylko raz na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post i zdjęcia! Też z chęcią odwiedziłabym Warszawę ;)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  13. Wazne, że dzien udany! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że miło spędziłaś dzień!
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Warszawa jest cudowna jeśli nie jeździ się do niej z przymusu, do pracy lub szkoły haha:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu to Wa-wa :). Tam nawet jak będzie "brzydko" to i tak będzie robiło wrażenie wielkością i przepychem ludzi, sklepów, samochodów. Co do worka jest super, mam podobno co prawda z nike, ale w ostatnim czasie również bez niego nie wychodzę z domu. Chyba nawet lepiej mi się poruszać z workiem na plecach niż torebką.

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger