3.29.2017

Rosegal & Zaful Haul


Hejka, hej!
Jeżeli jesteście ciekawi co udało mi się zakupić tym razem to zapraszam do lektury :)
Ostatnio dzięki ponownej uprzejmości tym razem dwóch firm mogła sobie wybrać rzeczy i zobaczyć jak się będą sprawować tym razem :)

Zacznijmy od sklepu Zaful, gdzie zakupy robiłam ponownie i tym razem się nie zawiodłam.
Przesyłka szła do mnie coś około 3 tygodni, więc bardzo spoko. 
Pierwszą rzeczą jaka wpadła mi w oko była to, ta bluzeczka  w kolorze granatowym z aksamitnego, welurowego materiału. Przypomina lekko koszulkę nocną, ale zauważyłam, że dziewczyny je noszą na białe bluzeczki i wygląda to super, więc stwierdziłam, że ja też chętnie odświeżę swoją szafę o coś takiego :)





Następną rzeczą jaką wybrałam, a w sumie bardziej moja mama był to sweterek  w kolorze biało, szaro, różowym. Jest on w azteckie wzorki i powiem Wam, że byłam sceptycznie do niego nastawiona, ale sweterek  jest zrobiony z tak przyjemnego materiału i jest tak genialnie zrobiony, że sama chętnie będę go pożyczać od mamy :)





Ostatnie dwie rzeczy jakie wybrałam to zegarek i różowy, welurowy chocker. Jeśli chodzi o zegarek to zdaje sobie sprawę, że jest wzorowany na DW, ale jestem osobą, która zazwyczaj nie chodzi w zegarkach i jeżeli nawet bym zainwestowała z DW, to nie mam pewności, że będę w nim chodziła. Dlatego postawiłam na coś tańszego na razie i powiem Wam, że jak za tą cenę zegarek jest bardzo dobrze wykonany i chodzi :) 
Chocker mimo swojej niskiej ceny nie rozleciał się i wygląda na solidnie zrobiony :) 

zegarek - *klik*
chocker - *klik*



Jeżeli chodzi o sklep Rosegal to zamówiłam jeden ciuch i resztę dodatków, na tą paczkę czekałam również około 3 tygodni :) 

Pierwszą rzeczą o, której Wam opowiem to bluza. Jest to szara bluza z haftowaną różą nad piersią. Gucci wydał taką kolekcję różaną i wydaje mi się, że własnie nim byli zafascynowani twórcy tej bluzy. Bluza jest bardzo mięciutka i przyjemna w dotyku, ja mam rozmiar M i sięga mi lekko za pępek :) 





Kolejnymi rzeczami, będą rzeczy do makijażu, tutaj poszalałam lekko ale warto było! Wybrałam pędzle, które do złudzenia przypominają Real Techinques i są w kolorze metalicznego różu, powiem Wam, że są bardzo mięciutkie i przyjemne w użytkowaniu. Na każdym pędzlu widnieje marka i nazwa pędzla. Nie mam pojęcia jak to jest, czy są to podróbki czy jak, ale jak za tą cenę są świetne.
Jeżeli chodzi o pędzle  to wstępnie jestem zadowolona, zobaczymy jak się będę dalej sprawować :)

pędzle - *klik*
gąbeczki - *klik*




 Wybrałam szminkę  w kolorze wina, jeśli chodzi o jej konsystencje to jest dość tępa w rysowaniu, ale wygląda dobrze, a jej wykończenie jest satynowe. Dość długo utrzymuje się na ustach :)



Ostatnia rzeczą w tym zamówieniu będzie zestaw chokerów za cenę nie całych 15 zł dostajemy zestaw 6 chokerów, myślę, że to bardzo dobra cena jak za taką ilość. Tym bardziej, że sieciówki tutaj na miejscu liczą sobie 2-3 razy więcej, więc się opłacało. Co więcej wszystkie są bardzo dobrej jakości :) 





WOW, udało się dotrwaliście do końca, bardzo się z tego cieszę :) 
Dajcie koniecznie znać która z rzeczy Wam się najbardziej spodobała, a która najmniej :) 

40 komentarzy:

  1. Te pędzle rzeczywiście bardzo przyjemnie sie uzywa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweterek z Rosegeal jest bardzo ładny- sama chciałabym taki mieć ;p Pierwsza bluzeczka jest ansolutnie genialna, ale obawiam się że te nitki doprowadzałby mnie do szału (choć wiem że specjalnie są one tak zrobione)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza z Rosegeal jest po prostu prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super haul! Najbardziej podoba mi się bluza i chokery ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chokery cudowne ;) Ten w kolorze brudnego różu najbardziej mi się podoba ;) No i tak bluzka z naszytą różyczką - genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy! Ciuchów jeszcze nie wybierałam od chińczyka, trochę się boję ale może kiedyś się odważę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bluza :D Ile kosztowała Cie na pln? Ciekawe, czy po kilku praniach zrobi się jak szmata do podłogi, bo jest to najgorsze :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zakochana w tym sweterku! Ma przepiękny wzór i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że to pędzle Real Techinques, bardzo podobne. A co do chokerów-nie opłaca się ich kupować np. w H&M, za jeden zapłaciłam 25 zł, a tutaj za trzy tylko 15 zł.

    Mój blog<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Szara bluza z naszywką jest cudowna :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna szara bluza ta z różą :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bluzka nie jest w moim stylu, ale ciekawe pędzelki. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminka ma bardzo ładny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszę nabyć taki top! Bardzo podoba mi się taki design :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rzeczy. Kojarzę tą firmę tylko z blogów bo wiele blogerek ma z nim współpracę. Ja osobiście nigdy nic u nich nie zamawiałam bo jakoś nie było okazji :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten welurowy materiał w tym sezonie kompletnie do mnie nie przemawia. :<
    Za to chokery nosiłabym z największą przyjemnością. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza jest cudowna! Ostatnio właśnie takie motywy haftu naszywek bardzo mnie pociągają :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe łupy :) Toż to kopia real techniques 1 w 1.

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba najbardziej mi się spodobała bluza :)
    Co do pędzelków do też zamawiałam 'podróbki' z Real techniques ale do oczu :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tej bluzie, jest przeurocza! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna jest ta bluza😍 i te chokery. Gratuluję zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdobycze! <3
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super produkty. Najbardziej podoba mi się ten sweterek mamowy oraz chokery i bluza z napisem Gucci :):*

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweterek i szminka najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny sweterek. Szminka ma piękny kolor. Co do pędzli to całkiem niezłe. Ja muszę zrobić porządek w moich pędzlach. Przypomniało mi się. Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdobycze! O tych sklepach z ubraniami nie słyszałam, mimo, że kocham zakupy internetowe!
    www.world-by-martina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza chyba najbardziej ze wszystkich Twoich zdobyczy przypadła mi do gustu ;)
    Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna bluza, pędzle też bardzo interesujące :)Zapraszam do siebie :P
    https://todoynadakarolina.blogspot.com/2017/04/hejterstwo-zyciem.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluzeczka jest znakomita, uwielbiam takie! :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne rzeczy, mega podoba mi się bluza ;)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluza jest przecudowna!♥ A kolor szminki jest idealny, szkoda, że pomadka jest tępa :/

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterek wpadł mi w oko :) Dzięki za obserwacje, również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Welurowa bluzka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę przyznać, że wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajniutki haul :) Mam pędzle Real Techniques i to od dobrych 2 lat, są niezawodne.
    Mam nadzieję, że te podobizny również będą ci służyć :)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger