11.22.2015

WRACAM!

Cześć i czołem!
 OMG! Jak dawno mnie tu nie było, ale już wracam ZNOWU!

Przyczyną mojej nieobecności było przede wszystkim moje lenistwo, które przez ostatni okres czasu sięgnęło zenitu. Nienawidzę jesiennego okresu, kiedy wcześnie robi się ciemno, spada ciśnienie, a na dworzu jest zimno i ponuro. Moja chęć normalnego funkcjonowania, wstawania rano z uśmiechem znika wraz pierwszą strugą jesiennego deszczu. Wtedy moim najlepszym przyjacielem staje się bez wątpienia herbata, najlepiej w jak możliwie największym kubku, dobra książka lub film, kocyk i moje 36 i 6 obok.

Posty postaram się od teraz pisać regularnie, tak abyście byli na bieżąco z tym co u mnie słychać i w ogóle. Co do YouTube na razie nagrywanie filmików zawieszam, nie wiem na jak długo, ale wiem, że kiedyś wrócę, tego możecie być pewni! Ale jestem dość na bieżąco zarówno na snapie jak i na instagramie!



Podsumowując STĘSKNIŁAM SIĘ I WRACAM!

SOCIAL MEDIA:
INSTAGRAM: *klik*
ASK: *klik*
FACEBOOK: *klik*
YOUTUBE: *klik*
SNAPCHAT: lolqi

1 komentarz:

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger