12.13.2017

Jestem uzależniona od kawy i dobrze mi z tym! - MyGiftDna


Hejka dziś przychodzę z Wami z moim ulubionym napojem ostatnich kilku miesięcy!

Na wstępie musicie mi wybaczyć, że za oknem już śnieg a u mnie na blogu nadal jesienne zdjęcia, ale robiłam tą sesję w październiku i nie miałam jeszcze okazji Wam jej pokazać.

KURTKA DAMSKA

Od pewnego czasu jest tak, że zaczynam i kończę dzień kawą, co prawdą rozpuszczalną z mlekiem lub caffe late, ale kawą. Jest to jeden z moich ulubionych napoi, który mogłabym pić bez przerwy!
Pech chciał lub nie, że kawa mnie nie pobudza, z resztą nie tylko ona, po prostu lubię jej smak i zapach. 


Przez ostatnie dwa miesiące usłyszałam wielokrotnie: "Anita, jesteś uzależniona od kawy".
Poniekąd mogę się z tym zgodzić bo mój rekord dobija do 6 kubków kawy dziennie, ale czym byłoby życie bez odrobiny przyjemności w ciężki dzień, kiedy nawet pogoda za oknem nie rozpieszcza.

Moim ulubionym kubkiem do picia tego przepysznego trunktu od dłuższego czasu jest kubek z ikea w kolorze pudrowo-różowym, o którym wspominałam Wam w jesiennym haulu zakupowym na moim kanale (klik, jakby ktoś był zainteresowany co jeszcze zakupiłam)


Ostatnio firma MyGiftDna zaproponowała mi przetestowanie jednego z ich produktów. Nie zdziwię Was pewnie, że wzięłam kubek termiczny. No bo co innego mogłaby wybrać maniaczka kawy.
Wybrałam czarny matowy kubek  (750 ml) z napisem "Expresso Patronum!". Wybór nadruków na stronie jest ogromny i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Kubek fantastycznie trzyma ciepło bo aż 6h, przy czym ja i tak dolewam zimnego mleka do kawy, więc napój sam w sobie nie jest już wrzątkiem. Teraz kiedy na dworze już panuje zimowa aura będzie świetny do zabrania gorącego napoju ze sobą.
Dziurka w wieczku jest zamykana, więc żeby otworzyć i zamknąć kubek trzeba wcisnąć guzik. Mogę Was zapewnić, że  jeżeli nie zapomnicie zamknąć kubka i dobrze go zakręcicie to nap pewno nic Wam się nie wyleje.


Podsumowując jest to najlepszy kubek termiczny jaki miałam, a przetestowałam ich już kilka.


Z okazji zbliżających się świąt przygotowałam dla Was rozdanie!


Aby wziąć udział w rozdaniu należy: ▪ Być subskrybentem mojego kanału - *klik* ▪ Być obserwatorem mojego profilu na instagramie: @lolqienjoy ▪ Napisać pod zdjęciem konkursowym na instagramie nazwę konta z którego subskrybujecie mój kanał! ▪ Z komentarzy pod zdjęciem na instagramie wybiorę 6 zwycięzców (1 dostanie paczuszkę, 5 kartkę świąteczną) ▪Rozdanie trwa do 24.12.2017r (wtedy kończą się vlogmasy) ▪Losowanie najprawdopodobniej odbędzie na instastory 25.12.2017r., jeżeli się coś zmieni dam wam znać! Powodzenia ❤😚

31 komentarzy:

  1. Też jestem uzależniona od kawy ;) Widziałam ten kubek na stronie i pomyślałam, że idealny dla mnie, bo nie dość, że uwielbiam ten trunek to jestem też ogromną fanką Harry'ego Pottera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia :)
    fajnie zobaczyć taką kolorową jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię kawę, ale pijam ją bardzo rzadko - dzięki temu za każdym razem bardziej się nią delektuję :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy byłam w liceum też piłam szalone ilości kawy, o dziwo na studiach mi przeszło :D Jedna kawa wystarcza mi w zupełności :D A kubek świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie kawa działa usypiająco tak samo jak energetyki, ale czasem lubię się napić :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten termos do kawy, bardzo mi się podoba :3 Ja również po części jestem uzależniona od kawy, chociaż niezłego kopa daje też zielona herbata :*
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    https://luxwell99.blogspot.com/2017/12/me-like-spiderman.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh też rozpoczynam i kończę dzień kawę. Dodaje mi siłę, by przeżyć kolejny dzień w szkole ;)

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kawa to pierwsza rzecz jaką robię rano haha:) świetny kubek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uzależniona od kawy przybija ci piatkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłem, dopóki mi lekarz nie powiedział "albo kawa, albo zdrowie" ;) wszystko fajnie, ale lekko wyniszcza organizm w zbyt dużych ilościach.

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahah ja również :D ale dobrze mi z tym ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepsze co może być !

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha w sumie rozumiem, ciężko jest pisać na blogu bez kubka kawy w ręku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kubek termiczny jest idealny! Muszę kupić przyjaciółce, która uwielbia HP ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że wielu z nas ma podobnie jak Ty.
    Nie wyobrażam sobie choćby jednego dnia bez kawy! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog! Na pewno będę tutaj częście zaglądać. Gdybyś szukała idealnego telefonu dla siebie to polecam ten artykul https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/huawei-watch-gt-2-dane-techniczne Znajdziesz w nim propozycje najlepszych smartwatchy id huawei,

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bardzo lubię kawę i dobrze się z tym czuję! A tak z innej beczki... Jakim aparatem robisz zdjęcia? Ja szukam własnie czegoś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że wróciłaś. Chyba każdy czasami potrzebuje takiej przerwy. Mnie ostatnio całkowicie pochłonęła fotografia i coraz częściej myślę o nowym aparacie. opowiadaj co u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja każdy dzień zaczynam od filiżanki dobrej kawy. Nie wyobrażam sobie mojego mieszkania bez ekspresu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla wielu ludzi kawa jest po prostu pyszna. Kawa może mieć różne smaki i aromaty, w zależności od ziaren i sposobu parzenia, co sprawia, że ​​jest to napój bardzo zróżnicowany pod względem smakowym.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak samo! Ogólnie też lubię grać w gry komputerowe i tak zastanawiam się nad tym by dokupić sobie jakieś porządne kody do gier

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger