12.13.2016

Prezenty dla niego i dla niej, tanie i łatwo dostępne!

Hej! Hej!
Dziś przychodzę do Was z postem na temat prezentów! Pomyślałam, że fajnie by było podrzucić Wam kilka prezentów zarówno dla panów jak i dla pań. Wiem ,że do świąt pozostało mało czasu ale mam nadzieję, że chociaż troszkę uda mi się Wam pomóc w podjęciu tak trudnej decyzji jaką jest właśnie wybór prezentów dla swoich bliski!
Zapraszam!






1. Zestawy kosmetyczne - dla niego i dla niej


Myślę, że zestawy kosmetyczne to bardzo dobry pomysł, bo oba markety i Auchan i Carrefour przedstawiają nam bogatą ofertę i zróżnicowanie kosmetyków i dla mężczyzn i dla kobiet. Co najważniejsze to, to że możemy dostosować taki zestaw do tego co lubi dana osoba i do zawartości naszego portfela. Z boku przedstawiałam Wam przykłady takich zestawów :)



2. Kapcie, inaczej Bamboszki - dla niej

Kurde, uwielbiam miękkie kapcie! Wiadomo takie rzeczy co jakiś czas trzeba wymieniać bo się niszczą :/ Więc myślę, że takie babmboszki będą bardzo fajnym prezentem lub dodatkiem do prezentu! Tutaj na ratunek rusza nam Biedronka i Carrefour.


3. Kosmetyczka - dla niej

Biorąc pod uwagę fakt, że większość kobiet ma dużą torebkę, a rzeczy wrzucane są luzem, bo działa to na zasadzie wszystko jest potrzebne. Dobrym pomysłem będzie zakupić kobiecie kosmetyczkę!
Te, które widzicie tu obok są z Auchana.


4. Zegarek - dla niej i dla niego

Sądzę, że zegarek na prezent to idealny dodatek do noszenia na co dzień i dla kobiety i dla mężczyzny. Tutaj obok macie akurat te z Biedronki ponieważ były moim zdaniem w przystępnej cenie.
















5. Tematyczny zestaw prezentowy - dla niej i dla niego

Jeżeli mamy jakąś wiedzę na temat tego co osoba dla, której kupujemy prezent lubi, możemy postawić na zestaw prezentowy o tematyce odpowiedniej dla obdarowywanej osoby. Tutaj mam
y Carrefour.












6. Kalendarz - dla niej i dla niego

Nie ma lepszego prezenty lub dodatku do prezentu dla osoby kochającej organizację! Tutaj mamy Biedronkę.











7. Książki - dla niego i dla niej



Tutaj pole do popisu jest ogromne, różnorodność tematy jest przeogromna!
Tutaj mam akurat screeny z gazetki Carrefour, ale wiadomo książki w zależności od tematyki i zawartości waszego portfela znajdziecie w każdym większym markecie :D








*Jeżeli już dotarłeś/aś do końca tego posta będzie mi bardzo miło, jeżeli pozostawisz po sobie komentarz:)


*Weryfikacja obrazkowa wyłączona :)
*Odwiedzam blogi do, których linki są pozostawione w komentarzach i staram się pozostawić po sobie jakiś ślad:)

7 komentarzy:

  1. oj tak, książki to idealne prezenty i sama też ich mnóstwo znajdę pod choinką. ;) co do gotowych zestawów kosmetycznych to zwykle mi się nie podobają i sama je kompletuję i tak też postąpię w tym roku. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z wymienionych przykładów są idealne według mnie <3
    Z każdego z nich większość się ucieszy i są to chyba najczesciej dawane rzeczy C:

    Zapraszam do mnie :3
    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe pomysły na prezenty, na pewno skorzystam w przyszłym roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Z listy wyrzuciłabym tylko kalendarz, bo mało to kreatywne i nie wymaga jakiegokolwiek wysiłku. Ale reszta na pewno pomocna.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bydziunia.blogspot.com
    Ogólnie fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger