6.01.2016

DIY! Hamburgery z proszku! POPIN COOKIN


 Hejka! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zestaw DIY, który ostatnio udało mi się upolować na stronie  azjatycki zakątek. Zestaw ten kosztował mnie 35 zł z przesyłką, a do jego zrobienia zainspirowała mnie Agnieszka z kanału Agnieszka Grzelak Vlog. Muszę przyznać że smakował bardzo dobrze i nie ukrywam, że przy jego robieniu bawiłam się również dobrze. Myślę, że raz na jakiś czas nie zaszkodzi zrobić sobie taką przyjemność :D







Jeżeli jesteście zainteresowani jak robiłam ten zestaw to zapraszam do mnie na kanał, gdzie już pojawił się filmik z tym związany. 

*Jeżeli już dotarłeś/aś do końca tego posta będzie mi bardzo miło, jeżeli pozostawisz po sobie komentarz:)
*Weryfikacja obrazkowa wyłączona :)
*Odwiedzam blogi do, których linki są pozostawione w komentarzach i staram się pozostawić po sobie jakiś ślad:) 


1 komentarz:

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger