1.30.2015

#3 Oficjalnie mam ferie.

Cześć wszystkim!
 Nie wiem jak wy ale ja oficjalnie moge skakać z radości. Zaczynam dziś oficjalnie ferie. Jeejjj! 
Mmm... Troche mnie złapała choroba ale to nic takiego w sumie. I do poniedziałku powinno być dobrze... Szczerze mówiąc nie chce spędzić pierwszego tygodni feri w łóżku także xD Dziś mieliśmy konkurs piosenki obcojęzyznej. I moja kochana klasa rozwaliła wszystkich. W życiu nie miałam takiej fraidy z robienia z siebie głubka przed całą szkołą. Ale udało się, wygraliśmy. Hehe.
Macie tu kilka selfie z ostatnich dni :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger