11.19.2017

ŚWIĄTECZNA WISHLISTA - DRESSLILY


Zapraszam na pierwszy świąteczny post w tym roku!
Witam Was dziś serdecznie ponownie na moim blogu. Mimo, że mam jeszcze kilka postów pozostawionych w jesiennej tematyce w zanadrzu, które pojawią się w przeciągu dwóch tygodni to doszłam do wniosku, iż zrobię to wishilst'ę już w świątecznej tematyce z racji tego, że rzeczy ze stronek typu Dresslily idą około miesiąca, a może ktoś z Was chciałby sobie coś jeszcze zamówić przed Bożym Narodzeniem. 

Jak widzicie wybrałam tylko 9 rzeczy do pokazania Wam, natomiast jak wejdziecie na stronkę to przekonacie się że jest tego dużo więcej. Asortyment świąteczny jest przeogromny i na pewno każdy z Was znajdzie coś dla siebie lub na prezent.


Ubrania






Biżuteria



Gadżety









*klik*

Dajcie mi koniecznie znać, która z tych rzeczy przypadła Wam do gustu najbardziej :)

7 komentarzy:

  1. Świetne są bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce się kupić wszystko :) *-*
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajajaj kocham takie świąteczne gadżety! Kolczyki i wisiorek piękne! :) Już się nie mogę doczekać świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne foremki, pierwszy raz widzę ciasteczka w 3D :)

    ab-photograps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny jest ten zestaw biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam świąteczne ubrania

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger