10.31.2017

WIELKA WYPRZEDAŻ - ZAFUL


Hejka, hej!
Witam Was dziś ponownie na moim blogu, dziś postanowiłam opowiedzieć Wam o promocji która odbędzie się dnia 11 listopada na stronie Zaful.

Promocja polega na tym, że codziennie od dnia 26 października możecie zdobywać punkty, które potem będziecie mogli wydać na kupony zniżkowe. Ważne jest aby zbierać te punkty codziennie aby nie stracić dni logowania.
Jeżeli będziecie logować się codziennie przez 8 dni to codziennie będziecie otrzymywali 5 punktów więcej, aż do 40 punktów i potem codziennie będziecie otrzymywać po 40 punktów, jeżeli któregoś dnia się nie zalogujecie to stracicie dni logowania i będziecie musieli od początku zaczynać od 5 punktów dziennie. 
50 punktów to 1$ zniżki.
Co więcej tego dnia czeka Was ogrom zniżek, dlatego myślę, że jeżeli lubicie ten sklep to koniecznie tego dnia musicie tam zajrzeć bo być może traficie na coś co Wam się spodoba.

Pomyślałam, że pokażę Wam rzeczy na, które ja będę polować: 








11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te bluzy to SZTOS!!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tym szarym sweterku!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy jest ten pierwszy sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry i bardzo ciekawy to jest blog.Na pewno w przyszłości na ten cały blog będę wracał z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger