10.22.2017

OPENBOX: TAJEMNICZA PACZKA!?



Hejka, hej!
Witam Was dziś ponownie na moim blogu!
Ostatnio firma liyou.pl zapytała mnie czy nie chciałabym dostać paczki niespodzianki, żeby Wam ją pokazać tutaj na blogu. Zgodziłam się i o to dziś przychodzę do Was z takim oto postem.
Jak sama nazwa mówi, paczka była niespodzianką czyli produkty wybierała dla mnie firma.
Obawiałam się, że coś nie przypadnie mi do gustu, natomiast stała się rzecz zupełnie odwrotna. 
Koniecznie przeczytajcie post do końca, ponieważ liyou.pl było tak miłe, że pomyślało również o moich czytelnikach i przygotowało dla Was kod rabatowy

Zawartość przyszła do mnie w kartonowym pudełku. 
Każdy produkt z osobna był bardzo szczelnie zapakowany w folię bąbelkową, dzięki temu możecie być pewni, że nie ma opcji by coś ucierpiało w transporcie.


Pierwszą rzeczą, jaką zobaczyłam po otworzeniu pudełka był puszek. 
Jest on w pięknych jesiennych kolorach. jest bardz puchaty i milutki w dotyku.
Będzie świetnym dopełnieniem jesiennych stylizacji.

*klik*



Kolejną rzeczą był portfel w kolorze beżowym z uroczym liskowym haftem.
Portfel jest wykonany z materiału imitującego skórę, jest bardzo pojemny i idealnie wpisuje się w jesienne klimaty.


Następną rzeczą było lusterko. Małe, poręczne z przepiękną matową grafiką w kwiaty. Jest idealne do torebki i co najważniejsze nie przekłamuje. W środku puderniczki są dwa lustra, jedno jest zwykłe, a drugie powiększające. 




Czwartą rzeczą z tego pudełka jest bransoletka. Jest ona pozłacana i ma biało, srebrno, czarne elementy. Mimo tego, że zapięcie jest na magnes to bardzo dobrze trzyma się na dłoni i raczej nie ma opcji by się Wam odpięła. Najbardziej co mnie urzekło w tej biżuterii to ta złota koniczynka, jest przeurocza. 




Przedostatnią rzeczą jest kubek z pokrywką i łyżeczką. Ma bardzo dobrze zrobiony nadruk związany z Paryżem, a dzięki pokrywce jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że szybciej zaparzy Wam się herbata czy też napar z jakichś ziół. Myślę, że będzie świetnie pasował do mojej kubkowej kolekcji. 



Ostatnia rzeczą jaką dostałam była paletka cieni, która bardzo dobrze wpisuje się w teraźniejsze trendy i będzie idealna do jesiennych makijaży. Jeżeli jesteście ciekawi jak ona prezentuje się na swatchach to koniecznie zajrzycie do filmiku na moim kanale, bo tam pokazałam Wam co i jak.
Filmik na samej górze postu 

*klik*


I tak jak Wam pisałam na początku mam dla Was kod rabatowy!
Na hasło "LOLQI20" otrzymacie 20 zł rabatu przy zakupie powyżej 99 zł 


Podsumowując, zawartość paczki jest genialna!
Wszystkie rzeczy są świetnej jakości i wydaje mi się, że ta strona będzie idealnym miejscem na zakupy z okazji już powoli zbliżających się świąt Bożego Narodzenia, o czym ostatnio przypomniał nam Lidl wystawiając już świąteczne słodkości na sprzedaż.
Mam nadzieję, że skorzystacie z kuponu rabatowego, bo ja na pewno!
Dajcie mi koniecznie znać, która z rzeczy podoba Wam się najbardziej.

19 komentarzy:

  1. Całkiem fajne produkty. Na pewno warto brać udział w takich akcjach. To zawsze poszerza nasze horyzonty oraz jest przede wszystkim dobrą zabawą. :)

    Zapraszam do mnie :)
    https://swiat-oczami-pietrka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobała mi się paletka <3 Boskie odcienie :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna paczka, portfel wygląda genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten portfel jest przecudowny! Sama z chęcią bym taki przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa sesja w tych liściach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę,fajnie dostać taką paczkę niespodziankę :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaskakująca zawartość! Spodziewałam się .. kosmetyków w środku 😂 Cieszę się ze trafili w Twój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny portfel
    Uwielbiam takie delikatne i gustowne dodatki
    Fajna paczka ! Lubię niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, chociaż rzeczy nie w moim guście :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny portfel, Pozdrawiam ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna jest ta bransoletka, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dość fajna jest ta paletka, może jakiś makijaż z nią?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie paczki niespodzianki :) Często robię podobne prezenty rodzinie. W środku zazwyczaj są kosmetyki, bilety do kina, zdjęcia i inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona
*Odwiedzam blogi do, których linki pozostawiacie w komentarzach
*Każdy komentarz lub obserwacja to dla mnie motywacja do działania!

Copyright © 2016 Lolqi Enjoy , Blogger